Telefonní ústředna KX-NSX2000 KX-NSX1000
Všechny firmy potřebují nástroje na efektivní komunikaci a řízení operací. Firemní komunikační systémy, telefonní ústředny, musí být v první řadě flexibilní a také musí poskytnout spolehlivé služby s nízkými provozními náklady. Panasonic KX-NSX2000 a KX-NSX1000 jsou ideální komunikační řešení.
Co je systém Panasonic KX-NSX2000 / KX-NSX1000 ?![Panasonic KX-NSX2000 KX-NSX1000](https://www.panatel.cz/wp-content/uploads/KX-NSX2000-1000-02.jpg)
Celosvětově se způsoby komunikace během let stále mění. Kdysi byla pouze analogová telefonní linka a k té bylo pevně telefonním operátorem přiděleno číslo. A když se uživatel přesunul, byla jediná možnost, přesměrovat linku. Pokud to bylo vůbec možné. S nástupem internetové telefonie se nejen zásadně snížili podplatky za hovory, ale telefonní číslo nebylo už pevně přiděleno přípojce. Číslo bylo přiřazeno přímo IP telefonu a pokud jste přemístili telefon, číslo mu stále zůstávalo. To už je velká výhoda. Stále stejné číslo můžete využívat na různých místech. Číslo je svázáno s IP telefonem.
Dnes již uživatelé očekávají ještě flexibilnější řešení. Přiřazení telefonního čísla přímo konkrétnímu uživateli, a ne telefonnímu přístroji. Uživatelé můžou využívat stejné telefonní číslo jak ve své kanceláři, tak v domácí pracovně nebo jiném pracovišti. Telefonu je číslo přiděleno ihned po přihlášení uživatele. Komunikační servery Panasonic KX-NSX2000 a KX-NSX1000 tímto přináší opravdovou volnost v pracovním stylu. Přesně takový je dnešní trend.
Flexibilní kanceláře
Máte zaměstnance kteří často mění kanceláře, potřebujete operativně a rychle zřídit nové pracoviště nebo domácí kancelář ? Potom je komunikační systém Panasonic KX-NSX2000 nebo menší verze KX-NSX1000 správnou volbou.
Komunikační systémy Panasonic rozděluji dle oprávnění služeb do tří základních kategorií:
- Standardní uživatelé – pro všechny uživatele, kteří pracují převážně z kanceláře
- Mobilní uživatelé – pro uživatele, kteří jsou většinu času v terénu, mimo vlastní kancelář, a pro telefonování využívají zejména chytrých telefonů, tabletů a jiných zařízení s mobilním datovým připojením k internetu.
- Pokročilí uživatelé – je kategorie zaměstnanců, kteří mají za úkol dohled nad provozem call centra. Případně potřebují mít přehled o telefonním provozu určitého oddělení nebo celé firmy.
Uživatelský koncept telefonní ústředny – Více telefonních terminálů
Každý uživatel systému je schopen vlastní telefonní číslo více telefonům. Telefon v kanceláři a mobilní telefon. Toto řešení umožňuje snadné používání stolního telefonu nebo mobilního telefonu jako rozšíření kanceláře.
Smart Desk
Funkce ústředny Smart Desk poskytuje sdílení rozšiřujících funkcí a informací více uživateli systému. Každý uživatel má dostupný pouze svůj telefonní profil, příjem hovorů, přístup do hlasové schránky a další. Pokud přidáte tento profil také jinému uživateli, potom získá všechny informace o hovorech, službách i přístup do hlasové schránky dalšího uživatele. V případě nemoci nebo dovolené pak snadno jiný zaměstnanec kolegu zastoupí.
Funkce Můj portál
Webové uživatelské rozhraní telefonní ústředny My Portal umožní každému uživateli snadno ovládat nastavení telefonních funkcí a přizpůsobení systému jednotných zpráv systému i bez odborných znalostí ústředny.
Rozšiřitelnost ústředny
Systém telefonní ústředny Panasonic KX-NSX2000 a KX-NSX1000 je ideálním komunikačním řešením pro dynamické společnosti. Jednotky komunikačního systému lze instalovat až na 32 různých lokalit a IP propojením spojit v jediný celek pro bezproblémovou komunikaci. To zjednoduší komunikaci, ušetří náklady na volání mezi vzdálenými pobočkami společnosti a v neposlední řadě umožní přepojování hovorů v celém systému. Volající klient na centrálu společnosti pak může být komfortně přepojen na pobočku kdekoliv v systému. A to i na pobočky umístěné v zahraničí.
Centralizovaná správa ústředny![Konfigurace správa údržba a servis KX-NSX2000 KX-NSX1000](https://www.panatel.cz/wp-content/uploads/KX-NSX2000-1000-telefonni-ustredna.jpg)
Moderní telefonní ústředny Panasonic KX-NSX2000 a KX-NSX1000 umožňují firmám s pobočkami na více místech provádět správu z jediného místa. Na každé lokalitě není třeba administrátora, správce systému.
Spolehlivý komunikační systém
Kvalita komunikace a zejména spolehlivost jsou pro všechny společnosti velmi důležité. Telefonní spojení zůstávají v provozu i v případě, že nastanou problémy s vlastní telefonní ústřednou. Díky zálohovacímu systému Panasonic redundance.
Náhradní provoz ústředny během závady
Panasonic redundance 1+1 je zálohování provozu na principu instalace primární a sekundární jednotky komunikačního serveru. Dojde-li k problémům s provozem na jednotce primární, ja automaticky přepnuta sekundární jednotka do provozního stavu.
Funkce izolovaného nouzového režimu
V případě instalace systému na více lokalit a problému s internetovým připojením, může každý systém v lokalitě pokračovat v provozu samostatně. Telefonní systém Panasonic KX-NSX2000 a KX-NSX1000 používá centrální řízení, ale v případě výpadku spojení se ústředny automaticky přepínají do autonomního režimu. Samozřejmě při obnově spojení se vrátí na řízení centrální.
Vzdálený dohled a údržba telefonní ústředny
Díky cloudové službě Panasonic může servisní technik bezpečně přistupovat k telefonnímu systému a kdykoliv provést rychlý servis. Automatické zálohy konfigurace a uživatelských dat na cloudovou službu zajistí v případě potřeby rychlé obnovení. Údržba ústředny KX-NSX2000 a KX-NSX1000 je efektivní, úsporná a rychlá.
Mobilita pevných linek
Pro zefektivnění práce a zvýšení spokojenosti zákazníků je důležité rychle a spolehlivě komunikovat. Mobilní funkce telefonní ústředny umožňují vyřizovat telefonáty zaměstnancům i když nejsou přímo v kanceláři.
Bezdrátová ústředna systému DECT
Více buňkový bezdrátový systém komunikačního standardu DECT umožňuje pokrýt kvalitním signálem i rozsáhlé objekty a areály. Bezdrátové telefony obecně zvyšují dosažitelnost účastníka a rychlost komunikace. Rychlé a kvalitní spojení se správnou osobou je pro zákazníky důležité a získáte tím konkurenční výhodu.
Mobilní telefon jako pobočka ústředny
Telefonní ústředny KX-NSX2000 a KX-NSX1000 umožňují propojení mobilního telefonu s telefonem v kanceláři. Příchozí hovory pak vyzvání jak na stolním telefonu, tak i mobilním.
Jednotná komunikace a aplikace
Komunikační systém podporuje aplikace Panasonic UC Pro a video hovorové funkce. V základní výbavě již instalované call centrum bez nutnosti využívání externích CTI serverů je opravdu ekonomicky výhodné řešení. Call centrum zvýší efektivitu obchodní činnosti.
Aplikace Panasonic UC Pro![Telefonní ústředna spojovatelka](https://www.panatel.cz/wp-content/uploads/KX-NSX2000-1000-automaticka-spojovatelka.jpg)
Základní vlastnosti aplikace jsou podpora více terminálů, počítače a chytré telefony. Mimo užitečné synchronizace kontaktů s aplikací Outlook poskytuje video audio a textový chat. Výhodou je také dostupnost aplikace na mobilních telefonech a možnost řešit požadavky zákazníků i mimo kancelář.
Automatická spojovatelka a hlasový průvodce
Úsporu lidské práce a času přináší integrovaná automatická spojovatelka. Nejen nasměruje hovor na správné oddělení, ale také řadí volající do fronty a oznamuje předběžnou dobu čekání na spojení. Pro zákazníky je tak komfortní, když se sami můžou rozhodnout zda čekat, zvolit jinou volbu přepojení nebo zavolat později. Automatická spojovatelka telefonní ústředny KX-NSX2000 a KX-NSX1000 vytváří profesionální a příznivý dojem u zákazníků. Spokojenost zákazníků je klíčová pro další obchodní příležitosti.
Monitorování hovorů a historie volání
Uživatel systému s oprávněním typu Supervizor může online poslouchat telefonáty zaměstnanců call centra a dohlížet na obsah a kvalitu poskytovaných informací. Operativně pak může zlepšit poskytovaný zákaznický servis. Automaticky lze zpracovávat data o historii hovorů a odesílat jako report call centra. Sestavu dat lze také ukládat na externí úložiště pro pozdější zpracování a vyhodnocení.
Automatické nahrávání telefonátů se zálohou souborů
Telefonní ústředna KX-NSX2000 a KX-NSX1000 nabízí také funkci zcela automatického nahrávání hovorů včetně archivace na externí NAS úložiště. Funkce nahrávání telefonních hovorů je důležitá zejména pro call centra, kde slouží pro vyhledání a k pochopení vzniklých problémů během komunikace. Veškeré záznamy hovorů jsou ve vysoké kvalitě a včetně informací o čísle volajícího, čísle operátora call centra, data a času. Uživatelské rozhraní poskytuje přívětivé a snadné prostřední pro vyhledání, filtrování, poslech a download audio nahrávky telefonátu.
Doporučené IP Telefony a DECT bezdrátové telefony
Telefonní ústředny KX-NSX2000 a KX-NSX1000 jsou kompatibilní s celou řadou telefonních přístrojů nejnovější generace a DECT bezdrátovými telefony.
Panasonic KX-NT560 IP
Pro vedoucí pracovníky, kteří vyžadují větší obrazovku a lepší technické vybavení.
• 4,4palcový podsvícený LCD displej
• 4 × 8 rychlých voleb, přizpůsobitelná tlačítka CO
• 2 porty Ethernet (1000 Base-T)
• Napájení přes Ethernet (PoE)
• Zabudované bluetooth pro náhlavní soupravu
• K dispozici v černé nebo bílé barvě
Panasonic KX-NT556 IP KX-NT553 IP
Pro zaměstnance, kteří často komunikují se zákazníky a chtějí být při práci efektivnější.
• Šestiřádkový (KX-NT556) nebo třířádkový (KX-NT553) podsvícený LCD displej
• 12 x 3 (KX-NT556) nebo 12 x 2 (KX-NT553) rychlých voleb, přizpůsobitelná tlačítka CO
• 2 porty Ethernet (1000 Base-T)
• Napájení přes Ethernet (PoE)
• Port EHS je kompatibilní s náhlavními soupravami Plantronics a Jabra
• K dispozici v černé nebo bílé barvě
• Volitelné: KX-NT505 IP
Panasonic KX-NT543 IP
Pro zaměstnance, kteří často komunikují se zákazníky a chtějí být při práci efektivnější.
• Třířádkový podsvícený LCD displej
• 24 přizpůsobitelných tlačítek CO
• Přehledné deníky hovorů
• 2 porty Ethernet (100 Base-TX)
• Napájení přes Ethernet (PoE)
• Režim Eco
• K dispozici v černé nebo bílé barvě
Panasonic KX-NT551 IP
Základní model IP telefonu. Pro řadové zaměstnance, kteří potřebují provádět jednoduchou telekomunikaci.
• Jednořádkový dobře čitelný podsvícený LCD displej
• Displej se základními informacemi
• 8 přizpůsobitelných tlačítek CO
• 2 porty Ethernet (1000 Base-T)
• Napájení přes Ethernet (PoE)
• Režim Eco
• K dispozici v černé nebo bílé barvě
Bezdrátový Panasonic KX-TCA185
Standardní DECT sluchátko
DECT dlouhou dobou pohotovostního režimu, až 200 hodin.
• Barevný LCD displej 1,8″
• Redukce okolního hluku
• Paging DECT
• Vibrační vyzvánění
• DECT PBX protokol
• Standardní akumulátory 2ks AA NiMH
• Nabíjení 7h, hovor 11h, stand-by 200h
Bezdrátový Panasonic KX-TCA285
Tenké, lehké manažerské sluchátko DECT.
• Barevný LCD displej 1,8″
• Redukce okolního hluku
• Paging DECT
• Vibrační vyzvánění
• Vestavěné rozhraní Bluetooth®
• DECT PBX protokol
• Nabíjení 3h, hovor 13h, stand-by 200h
Bezdrátový Panasonic KX-TCA385
Odolné DECT sluchátko vhodné do každého prostředí.
• Barevný LCD displej 1,8″
• Ochrana proti prachu a stříkající vodě IP65
• Redukce okolního hluku
• Paging DECT
• Vibrační vyzvánění
• Vestavěné rozhraní Bluetooth®
• DECT PBX protokol
• Nabíjení 3h, hovor 13h, stand-by 200h
Další informace o telefonní ústřednách Panasonic KX-NSX Vám rádi poskytnou naši specialisté, kontaktujte nás.
Instalace ústředny a technická podpora
Autorizovaný dodavatel telefonních systémů Panasonic
Telefonní ústřednu KX-NSX2000 | KX-NSX1000 vám dodá a odborně nainstaluje společnost PanaTEL s.r.o. Kontaktujte naše specialisty pro další informace.