NAHRÁVÁNÍ HOVORŮ

NAHRÁVÁNÍ TELEFONNÍCH HOVORŮ

Nahrávání hovorů | Nahrávání pevné telefonní linky

Poslech nahrávek telefonních rozhovorů mp3 | wav

Jednou z dnes velmi žádaných funkcí stolních telefonů je automatické nahrávání hovoru. Tuto funkci však není vhodné integrovat přímo do telefonního aparátu. A to jak z důvodu zabezpečení zaznamenaných dat, a také aby nedošlo, byť omylem, k deaktivaci funkce záznamu. Záznamová zařízení pro nahrávání telefonu máme v nabídce jako samostatné přístroje nebo jako součást telefonních ústředen a komunikačních serverů.

  • Nahrávání telefonu na SD kartu ve formátu MP3 nebo wav
  • Automatické nahrávání telefonních hovorů včetně zálohování komunikačním serverem
  • Ochrana vaší náročné práce při řešení nedorozumění a sporů při telefonní komunikaci
  • Nástroj pro zvýšení kvality vašich služeb zákazníkům díky poslechu konkrétních telefonátů a pochopení případů

Pokud máte požadavek nahrávání jedné nebo jen několika málo pevných linek, pak můžete použít malé autonomní nahrávací zařízení. Například nahrávací zařízení REC-770 nebo nahrávání R100 nebo nahrávání s R120 s integrovaným záznamníkem v době nepřítomnosti s kapacitou až 2000 hodin záznamu. Záznamové zařízení pracuje zcela automaticky (nahrává všechny hovory na připojené lince) a nevyžaduje obsluhu. Záznamy jsou ukládány ve formátu mp3 na SD kartu. Případně v bezeztrátovém audio formátu wav na microSD kartu, v závislosti na konkrétním nahrávacím zařízení. Model REC-770 ukládá audio záznam včetně telefonního čísla, u příchozích i odchozích hovorů. SD karta je v uživatelsky přístupném slotu a kdykoliv ji můžete přenést k PC a provést přesun nebo kopii audio souborů. Pokud dojde k zaplnění kapacity vložené SD karty, zařízení začne zcela automaticky mazat nejstarší záznamy. K dispozici máte vždy posledních x hodin telefonních nahrávek v závislosti na modelu recordéru a kapacitě paměťového média.

Pokud máte zájem o nahrávání většího počtu telefonů, bude vhodnější integrovat funkci telefonního recordéru přímo do komunikačního serveru nebo telefonní ústředny. V takovém případě kontaktujte naše specialisty, kteří vám navrhnou optimální řešení.

Zobrazuji všech 8 výsledků